συνειδητοποίηση της αλληλεπίδρασης των κειμένων με το ιστορικό πλαίσιο (γενική ιστορία, ιστορία των ιδεών, λογοτεχνικά ρεύματα) μέσω της ανάγνωσης, κατανόησης και ερμηνείας των κειμένων
συνεξέταση λογοτεχνικών κειμένων μιας ή πολλών εποχών
αναγνώριση των αφηγηματικών τεχνικών και διερεύνηση των δυνατοτήτων της γλώσσας
βίωση της λογοτεχνίας ως πηγής συναισθημάτων, εμπειριών και διανοητικών ερεθισμάτων
διερεύνηση της ιστορικότητας των κειμένων
ενίσχυση της ερμηνευτικής και κριτικής στάσης του μαθητή απέναντι στα κείμενα
ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ:
Πεντέλη, Μελίσσια, Βριλήσσια, Χαλάνδρι, Μαρούσι, Πεύκη, Νέο Ηράκλειο, Κηφισιά, Νέα Ερυθραία, Εκάλη, Δροσιά, Φιλοθέη, Ψυχικό, Νέο Ψυχικό, Αγία Παρασκευή, Γέρακας